St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 16 februari 2011

Kul med beställningar!

Oj vad det trillar in beställningar och förfrågningar om tårtor och cupcakes! Så oerhört kul att det är så många intresserade :). Jag blir så glad att det är så många som tycker om det jag gör! Nu har jag beställt massa roliga saker som kommer i veckan. Tur är det för i mars blir det myyyyyyyyycket bakande. Tårtor, bakelser och cupcakes ligger det beställningar på och min hjärna går på högtryck hur allt ska utformas och vilka godsaker det ska fyllas med. Bloggen kommer att fyllas med bilder på allt jag gör och jag ska försöka hinna med att lägga ut mindre manualer för hur man går tillväga med att tex täcka en tårta.

Under våren kommer jag också jobba på Medborgarskolan där jag kommer att hålla kurser i Scrapbooking :). Skulle troligtvis behöva några fler timmar på mitt dygn för att hinna med allt men det är bara till att sätta igång och jobba hårt! Som tur är så är så är jag ju en person som gillar när det händer mycket så detta passar mig.

Hoppas ni fortsätter ta er en titt in här på bloggen, lovar att det kommer läggas ut mycket mer roliga saker :).

4 kommentarer:

  1. Tackar så mkt, njöt av av varenda tugga:-) Kramis Suss

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!!! Kramar till dig :)

    SvaraRadera
  3. Jag lägger en beställning på något gott till Alvas födelsedag... (27/5)
    Jeanette

    SvaraRadera
  4. Låter bra! Det är bara att säga till vad du vill ha så bakar jag :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)