St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 5 februari 2011

Underbara härliga cupcakes!

 Kladdkakemuffins med vit chokladsmörkräm! Dessa små underbara bakverk vann hela familjens hjärtan när de serverades. Supergoda och blir härligt sega när de fått stå en, två dagar i kylen. Dekorerade med söta små blommor gjorda av Flowerpaste samt grönt och blått strössel.


 Härliga muffins med Nutella i mitten. Toppade med chokladfrosting.
 Söta röda prickiga muffinsformar inköpta på Lagerhaus.




 Kladdkakemuffins med hallon och-blåbärsgrädde! Dotterns favorit :)

 Går att använda flera olika sorters strössel att pynta med såklart!


7 kommentarer:

  1. Efter att smakat dessa underbart goda cupcakes idag på läktaren kan jag inte säga något annat än BYT JOBB!!!!
    Vi kommer lägga in en beställning till nästa födelsedag :)
    /Jeanette, Alva & Tua (som tappade tanden)

    SvaraRadera
  2. Tack vad härliga ni är!!! Ni får mer än gärna beställa när ni vill, står till ert förfogande! :) Kram på er

    SvaraRadera
  3. Ryktet om dessa kladdkakemuffins har nått Domta (och hit är det inte mkt som hittar). Finns det ngt recept man kan få sno? För det är ju lite långt att få provsmaka en eller två.... =)

    Superoligt att du hittat DIN grej här i livet.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hihi, tack camilla! Lovar jag ska skicka receptet till dig :). Skickar det via mia! Kul att du varit inne på sidan och tittat! Stora kramar till dig

    SvaraRadera
  5. De är jättefina!!!!Och jättegoda!!!! Kan inte du visa mig hur man gör någon gång..?

    SvaraRadera
  6. Tack söta du! Klart jag kan visa dig det :). Vi får ta en bakdag!!! :) Kram på dig

    SvaraRadera
  7. det skulle jag gärna vilja (:

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)