St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 5 december 2011

Ett litet julklappstips!

Nu börjar det lacka mot juletider och då är det ju alltid välkommet med julklappstips eller hur?! Min mormor brukar alltid ge mig en prenumeration på någon rolig tidning och det är alltid uppskattat. Detta året är jag dock inte så intresserad av inredningstidningar. Då vill jag hellre ha tidningar om bakning med roliga tips och trix där man kan lära sig lite nytt! Eller varför inte lite inspiration, det kan man ju aldrig få för lite av!
En sådan här tidning hade inte suttit fel:



Som dessa tidningar som innehåller steg-för-steg beskrivningar, tårtor, recept, cake pops och mycket annat! Japp, de står på min önskelista i alla fall!

Tidningarna går att beställa från B´skafferi!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)