St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 21 december 2011

Ååååå, vill haaaaaaaaaaaaa!!!!!

Det är alltid roligt att surfa omkring lite och se vad man kan hitta för kul. Jag råkade på en butik som jag blev nyfiken på och jag kan lova att de hade sååååå snygga saker! Helt i min smak! Det får nog allt bli en liten nätshoppingrunda där så småningom. Kolla in dessa snygga saker:

Snygga lådor som man kan gömma tvkontroller eller annat tråkigt i!

Sååååå fina etiketter i plåt. Perfekta att pynta någon tråkig burk med.

Fin skylt att ställa på hyllan som dekoration eller varför inte använda ute till våren och sommaren?

En provdocka är något jag alltid velat ha. Inte för att jag kan sy men den hade varit snygg som prydnad!!

Helt klart de snyggaste trådrullarna EVER! Då tänker säkert någon "vad ska hon med dem till???". Som snygg prydnad så klart!!!

Galet snygg glasburk att ha framme!

Cool!

Inte min stil egentligen men den är så snygg så någonstans skulle jag nog allt kunna prångla in den!

Har faktiskt en liknande ljusstake men en till skadar aldrig!

Japp, lite nätshopping får det nog allt bli så småningom!! De snygga prylarna hittar ni på IRONHOUSE!!! In och kolla på allt snyggt! Själv ska jag kolla runt där en stund till och drömma om allt fint :)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Jätte fina saker =)
    jag vill oxå ha en provdocka. Jag får helt enkelt önska mig en till min födelsedag för tomtens sista beställningsdag är nu över ;-)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Vilken underbar butik du har hittat. Vill oxå ha allt. Synd att tomten redan fixat alla julklappar.
    Men det finns ju fler tillfällen att glädja sig själv eller någon annan. Ha en trevlig jul / Gunilla

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)