St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 21 april 2011

Oj vilken dag! 100 cupcakes done and ready to go!

Ja, jag lyckades ju få till 100 cupcakes i påskskrud i alla fall. Men oj vad mycket jobb. Man tror inte att det är så mycket och att det inte tar så lång tid men tro mig, det gör det!! Köket ser just nu ut som kriget så jag ska städa och göra fint inför nästa baksession som äger rum imorgon. Och ikväll kan jag lova att jag tänker ta ett stort glas vin och bara sitta i soffan! Det är jag banne mig värd :). På söndag styr vi kosan mot Köpenhamn för en heldag där. Ganska skönt att åka hemifrån ett tag ibland, då kan man ju faktiskt inte hålla på med något i köket och tydligen så behöver jag lämna stan för att hålla mig borta ifrån bakandet. Det ska bli sååååååå skönt att få komma iväg och jag ska njuta varje sekund. 
Hoppas ni har det bra ute i solen denna underbara dag, jag ska ut och sätta mig på balkongen om en liten stund när allt är städat och klart. Men först; lite bilder!












Håll till godo kära läsare!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)