St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 6 april 2011

Förbereder inför lördagens event!

Ja det är mycket jobb denna veckan, minst sagt. Kvällen har gått till att trycka ut dekorationer till minicupcakesen tills på lördag. Jag har färgat in flowerpaste på löpande band och sen stuckit ut maaaaaaaaassor med vingar. Börjar kännas att jag hållt på några dagar nu och tröttheten börjar sätta in men det är bara till att fortsätta för det är fortfarande mycket kvar. Nu ska jag börja med Macaronsen så att jag har ett lass till mitt lilla gottebord jag ska ha på eventet. Jag lär nog behöva sova några veckor när denna veckan är slut *gäääääääsp*. Just nu är jag skapligt trött på mig själv och mina eviga påhitt!!! Kan man begära skilsmässa från sig själv???

Vingar...

...blommor...

...lite fler vingar...

..och massor med vingar!




Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig Caroline! Det kommer att bli så himla bra!
    Jag har provat choklad florsocker i macarons, det blir jättegott =) Dock skulle jag vilja hitta ngt som ger mörkbruna macarons, min blev ljusbruna...

    Ha en underbar kväll och se till att vila oxå!
    Stor kram
    /Nellie

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)