St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 4 april 2011

Jag har underbara läsare!

Fick denna underbara kommentar idag på bloggen som jag bara måste få dela med mig av:


Stina sa...

Gud sååååååååå fin!!!!
Min skärm är ren nu för tiden i alla fall, för man slickar ju på den när man är inne på denna bloggen. ha ha ha


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Har man något snällt att säga bör man säga det. =) Folk visar tyvärr upp den fula sidan av sig själva genom att upptäcka att det är så mycket enklare att såra någon annan när man sitter bakom en skärm men man kan även tänka lite positivt och säga att det är så mycket enklare att säga något snällt eftersom man slipper stå öga mot öga mot någon.

    Fast, jag hade nog inte haft ögonkontakt om jag hade träffat på dig för jag hade troligen likt kakmonstret stirrat överlyckligt på alla mumsiga saker och sedan attackerat dem. ;)

    SvaraRadera
  2. Alv; ja du har så rätt (tyvärr får man väl säga för man önskar ju att det generellt sett var det motsatta, att folk uppmuntrade varandra!) Men det är verkligen underbart när man får höra de där härliga sakerna och det gör en gladare än vad man kan beskriva! Och jag måste säga att det är oerhört roligt att få kontakt med andra bloggare, både i sin egen genre och andra. Det är kul att få kontakt med människor även om man aldrig har mött dem irl. Jag har bara stött på härliga, glada och fantastiska människor sedan jag började blogga och det berikar verkligen mitt liv :)

    SvaraRadera
  3. Det kommer från hjärtat!! ;)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)