St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 12 april 2011

Dags att baka igen!

Jajemen, nu är det dags att baka igen! Idag blir det cupcakes då vinsten på min lilla tävling ska delas ut imorgon :). Vinsten gick till Tina Berger och då hon bor i Norge så valde hon att vara så snäll att tjejerna på Salong Frank  12 härliga cuppisar! Jag har min lilla plan på vad jag ska göra och givetvis kommer resultatet här på bloggen lite senare. Dessutom tänkte jag hinna med att göra lite fler Macarons eftersom en av mina underbara kollegor tyvärr slutar hos oss på fredag. Hon är ett riktigt litet sockermonster och då hon flyttar från stan så vill jag ju givetvis skicka med henne lite gottis som färdkost! Hu vad jag kommer sakna henne men självklart önskar jag henne lycka till med hennes nya äventyr!

Håll koll på bloggen under kvällen så kommer fler bilder :)

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Tina Bergerapril 12, 2011

    Hihih!!! Så kul det ska bli att se resultatet!!! =)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)