St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 29 mars 2014

Och VINNAREN är.....


Ja kära vänner, NU äntligen har jag lyckats att utse vinnaren till den fina tävlingen som hållits här på bloggen i samarbete med Baka & Dekorera!
Sjuka barn och ett annars fullspäckat schema gjorde tyvärr att jag kom efter ganska så ordentligt i min tidsplan men NU minsann kommer någon bli en glad vinnare av ett presentkort på 300:-

Och som vanligt skulle jag vilja att ni alla vann för det är ni värda, men det kan tyvärr bara vara EN vinnare!

För att det ska bli rättvist och gå rätt till så är vinnaren dragen via Random Number Generator som slumpvis drar ett nummer.
Ni var totalt 73 stycken som tävlade efter att jag räknat bort dubbla kommentarer och en del som tryckt in sitt svar för många gånger.

Och VINNAREN ÄR.....trumvirvel.....

Nr 8 som innehas av ANCH, Angelie Wikström

Stort Grattis till dig Angelie!

Maila mig din adress till carolinedouren@hotmail.com  så kommer snart din vinst till dig!!

TACK alla ni som varit med och tävlat!!
Misströsta inte om inte just du vann, det kommer fler tävlingar inom snar framtid!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)