St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 28 augusti 2013

OCH DET HÄR KOMMER JAG GÖRA I HÖST:

Ja kära vänner; NU är det dags att avslöja de extremt roliga planerna jag har för i höst!!! Jag kan säga att jag blev både förvånad och högst smickrad när jag fick förfrågan att vara med i det här:



JAG SKA ALLTSÅ VARA MED OCH GÖRA RADIO!!!!! DET NI! Vem hade trott det?!

Så fyra fredagar framöver med start den 6/9 kommer ni kunna höra mig tillsammans med galet matduktiga Annica Triberg, göra radio!!!! Och det ska bli SÅ ROLIGT!!!


Annica är den som lagar mat (makalöst god sådan kan jag säga eftersom jag flertalet gånger fått äran att smaka den) och jag kommer vara den som gör desserterna. Exakt VAD som kommer att tillagas får ni vänta lite med att få reda på. Ni kommer framöver kunna gå in HÄR för att ta del av recepten och se vad programmen handlar om, även i efterhand.

För att läsa mer om Annica så klickar du HÄR!

Så, nu vet ni kära vänner!! Hoppas ni kommer att följa med och lyssna :)

Fredagar med start 6/9 kl 11.00


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)