St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 27 september 2012

En bag med det där lilla extra!!! Ibland blir man lite extra lycklig!

Ja kära vänner, idag fick jag veta innehållet i bagen som min käre J hade med sig hem! Och gissa om jag blev tokglad över vad som låg i ??????!!!!!!!! Så klart!!!
Det var ju LADURÉEs fina bok med recept!!! Så oerhört vacker att titta på och ännu vackrare att bläddra i. Massor av superba bakverk som man bara längtar efter att få ta en smakbit av. Jag drömmer mig återigen bort och befinner mig för en stund i min favoritstad Paris, nere vid Seine, mumsandes på en macaron.
Ååååååååååååååååååååååååååååååå så ljuvligt!!







Samtliga bilder är tagna av mig och redigerade i Instagram.

Nu ska jag bläddra i min nya fina bok och dregla över allt gott som finns där. Och kanske, kanske, kanske någon gång framöver....så kanske jag ger mig på att baka efter deras fina recept.....


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)