St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 16 januari 2013

Ibland smälter man....

Ja kära vänner, ibland bara smälter man när man ser vissa bilder. Ni vet den där känslan när man inte riktigt kan sluta titta på sitt lille underverk för att bilden blev så härlig. Och sådana bilder fick vi hem igår! När vi hade tittat igenom dem så fullkomligt smälte vi för många av dem och flertalet av dem ska upp på väggen så vi kan se dem varje dag!
Tjejen som tagit följande bilder heter Josefina Norman och är en härlig fotograf som nu kör igång sitt företag på heltid. Hon kan konsten att få en att känna sig sådär skönt avspänd att man faktiskt glömmer att det är en kamera riktad mot en. För visst är det så att det är svårt att slappna av när någon knäpper kort- man får det där fejka påklistrade leendet som aldrig verkar gå upp till ögonen. Men i detta fallet var det inte svårt. Josefina har en härligt avslappnad stil och hon vet att det där med att ta kort på bebisar är inte alltid så lätt. För det är definitivt inte alltid de samarbetar! Vår lille plutt tyckte inte att mamma och pappa var så snälla som väckte honom i hans skönhetssömn. Att vi dessutom bytte kläder på honom några gånger under tiden var inte heller så poppis. MEN, har man en bra fotograf- som vi hade, så löser det mesta sig och även den argaste lille bebisen kan man få bra kort på!
Och självklart vill jag dela med mig av dessa härliga kort så varsågod kära vänner, här är ett axplock av dem :)




Tröööööööööööööööööööött!!



Pappas kärlek!



Mammas lille skrutt!

 Min absoluta favoritbild tror jag...
...eller är det kanske den nedan? Eller kanske den ovan? Hm, det får nog bli flera favoritbilder!!!

Ja nog smälter man alltid!! 
Jag vill passa på att rekommendera er att ta en titt hos Josefina för hon är verkligen värd att uppmärksammas! Kanske ska ni gifta er eller kanske har ni liksom vi fått ett nytillskott i familjen. Då är Josefina fotografen för er! I väntan på hennes hemsida så kan ni besöka henne på Facebook och det gör ni HÄR!
Fler bilder kommer inom kort :)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)