St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

söndag 10 april 2011

Tatueringscupcakes?

Jo då, det går att göra sådana också! Till gårdagens event gjorde jag några som skulle representera min mans företag; Evil Design Tattoo. Tyvärr hade maken missat att det kanske kunde vara bra att ha visitkort och lägga ut på bordet så jag tvivlar på att den reklamen gick fram. Men men, man kan inte lyckas med allt! Så här såg de ut:



Old School-motiv utskrivna på sockerpapper (oblater) fick det blir. Gjorde ett litet sugarpastetäcke att lägga ovan på toppingen, detta för att inte sockerpapperet skulle smälta. Det verkade som att de var omtyckta också för de gick åt allihop!

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

5 kommentarer:

  1. Riktigt coola. Bättre reklam finns inte. :D
    Kanske kan bli en tattueringstårta också. ;P

    SvaraRadera
  2. Men hur underbara var inte dom..! :O =P
    Fantastiskt duktig är du, blir hur inspirerad som helst, Tack =)

    SvaraRadera
  3. Sandra; tack söta du!! Kan det är inte alls ett dumt förslag med tatueringstårta, det måste jag ju testa!!!

    SvaraRadera
  4. Anna: Tack, vad glad jag blir över att höra det :). Roligt att du blir inspirerad!! Fick ett bra tips av en annan läsare; en tatueringstårta. Det kan ju faktiskt vara riktigt ballt, så det måste jag göra. Hojtar när jag gjort den, det kanske kan vara något häftigt som inte många andra gjort.
    Var inne och kollade på din blogg, åååååååå vad läckra smycken du gör! Stor vill-ha-faktor på dem!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)