St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 29 april 2011

Fick ett trevligt paket på posten!

...som innehöll det här:

"Natural Magic Energy".

Så här står det att läsa om den:

Magic Natural Energy lanserades i Sverige under november 2010. Målet var att skapa ett naturligt och gott alternativ till övriga energidrycker vilka ofta innehåller olika syntetiska tillsatser. 
Nu tar Magic nästa steg och lanserar drycken i en exklusiv glasflaska på 250ml. Magic i glasflaska kommer främst att säljas på caféer och restauranger runt om i Sverige. 

Magic är en naturlig energidryck som framställs av naturliga råvaror. Drycken är pastöriserad och baserad på naturliga ingredienser. Magic är helt fri från smakförstärkare, färgämnen och konserveringsmedel. Smak och färg kommer istället från frukt och bär. De verksamma ämnena i Magic är koffein, guarana och ginseng.

Naturligt koffein utvinns ur kaffebönor och har konstaterats ge en prestationshöjande effekt. 
Guarana är ett bär från Sydamerika som innehåller en typ av naturligt koffein som heter guaranin. Guarana har använts i generationer och sägs ge ökad uthållighet, snabbare reaktionsförmåga och bättre minne. Ginseng är en rot som odlas i främst Asien och Ryssland. Den har länge använts för att ge långt liv, styrka och visdom. Ginseng ökar även effekten av stimulerande ämnen som koffein.

Givetvis blev jag ju nyfiken på hur den smakade och om den funkade! Jag måste säga att det var en väldigt god och fruktig smak så den var inte svårdrucken. Och jodå, pigg blev jag!! Att jag sen drack den på kvällen kanske inte var det smartaste draget.....liiiiiite svårt att somna sen!!! Men nu vet jag vad jag ska dricka när orken tryter och beställningarna ligger på hög!




 

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)