St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 9 april 2011

Pyntade Macarons!

Nu är jag och dottern i full gång med att fylla Macaronsen tills ikväll! Och inte nog med det, de blir pyntade också! Det är ju alltid kul att testa lite nytt så till kvällen får mina små bakverk en vacker lite skrud. Så här ser de ut:




Kan säga fyllningen blev urgod med smak av melon och hallon, YUM!!!
Receptet kommer senare :)

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Melon o hallon låter ju magiskt gott!
    Vad fina de blev!
    Kram
    /Nellie

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Ja det är supergott! Melon är ju så smaskigt :). Nu ska de få lite glitter också så är det klara. I löööööv glitter!! Kramar till dig :)

    SvaraRadera
  3. Ojojoj, dom vill man ju verkligen sätta tänderna i ;) Nice Caroline :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)