St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 16 april 2011

Fräcka cupcakes i svart och vitt!

Fick ett litet ryck och kände för att göra något häftigt till kvällens grillpremiär (och nej, vi ska INTE grilla dessa då förstås!!!). Kan ju vara trevligt att ha med sig något gottis när man ska bort så dessa snyggingar får givetvis följa med ikväll!








Blev fräcka eller vad säger ni?!
Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

8 kommentarer:

  1. Lotta Borgapril 16, 2011

    Skitsnygga!

    SvaraRadera
  2. Rose-Marieapril 16, 2011

    Dom va cooola,helt i stil med vad jag gillar.

    SvaraRadera
  3. Säger bara en sak......Wooow!! :)

    SvaraRadera
  4. ...och goda var de oxå! Tack söta Caroline (och R & B) för en härlig kväll.
    Yvonne

    SvaraRadera
  5. Hej Caroline!

    Vilka vackra, fina och speciellt cupcakes du gör! Jag undrar om d "redigerar" dina bilder eller om din frosting på cupcakesen är så fin och glansig. När jag gör min frosting blir den inte lika in :-( Undrar vad knepet för en fin och vacker frosting är :-)

    Tack för en rolig och vacker blogg!!!

    SvaraRadera
  6. Tack vad gulliga ni är!!!! Blir så glad över alla fina kommentarer :)

    Nej, jag redigerar aldrig mina bilder, har tyvärr inte de kunskaperna haha :). Frostingen blir så blank då jag använder smör och philadelphiaost. Vad använder du in din frosting? Tack snälla för du tycker om min blogg!!!! :)

    SvaraRadera
  7. Hej igen!

    JAg har oxå de ingredienserna i min frosting. Börjar fundera på om det är din fina spritsning som gör att glansen blir mer framträdande och att det faktiskt ser mycket, mycket finare ut :-)

    Tack så jättemycket för att du tog dig tid att svara på min fråga!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Riktigt häftiga, speciellt de med svarta rosor för där stod verkligen silverkulorna ut!! Helt underbara!
    //Julia Sandell

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)