St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 7 april 2011

Lilla jag på Utställningsbilder!

Jag fick äran att vara med på en plåtning inför en utsällning om de sju dödssynderna. Gissa vilken jag föreställer? 


Bilderna är tagna av Annika Torstensson, en mycket duktig fotograf som jag verkligen kan rekommendera!!! Är faktiskt väldigt nöjd med dessa bilder vilket är kul eftersom jag sällan är nöjd med bilder där jag själv är med. Ska bli väldigt kul att se utställningen!!!
Klänningen jag har på mig bar jag för övrigt på vårt bröllop :). Då såg det ut så här:


Vi hade ett midnattsbröllop och gifte oss lagom tills att klockan slog 24.00 på natten. Månen sken vackert i natten och vi skred fram i skenet av facklor och marschaller. Åhhhhh....vad man drömmer sig tillbaks!

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

7 kommentarer:

  1. Ojoj Vad vacker du är =) Annika är mycket duktig!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Mariette!! Ja hon är superduktig! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt vackra bilder och vilken härligt extravagant klänning!!
    //Julia Sandell

    SvaraRadera
  4. Tack Julia :)
    Det är den klänningen som jag gifte mig i. Vi hade midnattsbröllop i facklornas sken :)

    SvaraRadera
  5. Rose-Marieapril 07, 2011

    Har sett klänningen på nån bild innan och den är bara sååååå snygg.

    SvaraRadera
  6. Ja den har varit med på några bilder :). Jag har gått modell i ett antal bröllopsvisningar med just med egen klänning och det är lite kul eftersom det bara finns en av den i stan :)

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder!
    Och wow vilken underbar klänning du hade på dig på bröllopet!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)