St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 5 april 2011

Färgglatt och blommigt, sneakpeak på nya tårtan!

Igår höll jag på med cakedummie nr 2. Det var lika krångligt att lägga på sugarpasten denna gången och jag höll på att få ett smärre sammanbrott när jag för fjärde gången fick kavla ut degen efter att i frustration slitit bort den från den för******de frigoliten.....suck! Men som alltid; trägen vinner banne mig! Jag kan lugnt säga att mina armmuskler får sig ett riktigt styrkepass av allt detta kavlande!!! Här är den i alla fall, dock inte riktigt klar då jag känner att det fattas något.








Färgglatt och blommigt bidde det! Vad tycks?



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

4 kommentarer:

  1. Rose-Marieapril 05, 2011

    Också fin.Ska bli så kul att se dina mästerverk i verkligheten.

    SvaraRadera
  2. Har du varit och köpt biljett? Vore jättekul att se dig där :)

    SvaraRadera
  3. Åh, denna fina tårta vill jag ha när jag fyller år!! Du är sååå duktig!!

    SvaraRadera
  4. Till anonym; det är bara att säga till så gör jag en sådan till dig :). Fast det är bra att veta vem du är då förstås ;)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)