St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 25 april 2011

Kolla in vad mycket roligt jag fick med mig hem!!

Som jag berättade igår så var i även på Tivoli i Köpenhamn. Det är lika vackert där som alltid och vi njöt i fulla drag av glass och annat gott. Och döm om min förvåning när jag helt plötsligt hittar en hel butik FULL AV BAKTILLBEHÖR!!!!!! Wiiiiii, lyckan var gjord och jag visste inte vad jag skulle titta på först. Lycklig som en barn, totalt i extas, sprang jag omkring som en yr höna och försökte bestämma mig över vad jag skulle ta med mig hem. Detta blev det:

Formar till minicupcakes...

..bokstavs- och sifferstansar..

..guld- och silverstoft...

...vackra pärlor..

...stans till minisneakers...

...formar till Cake Pops...

...pastafärger...

...pennor med ätbart bläck...

...glitter...

lakritspasta- och pulver...

..massor av sugarpaste(vilket jag verkligen behövde!)..

...och sist men inte minst ett muffinställ jag velat ha!!!!

Kan man vara annat än glad??? Åh vad jag ska gotta mig nu:)





Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

5 kommentarer:

  1. Åh, vad kul!!! Känns som att det måste gått lite pengar där;) Tack för inspiration du sprider omkring dig!

    SvaraRadera
  2. Kommer du ihåg vad den affären hette?? Jag bor ju hyfsat nära Kph ändå (Helsingborg) så om jag får för mig att ta en tripp dit så vet jag ju vart jag ska gå;)
    /Sofie

    SvaraRadera
  3. Tack Gryningsljus!! Kul att jag kan inspirera:). Och jo då, det gick maaaaaassor av pengar där! Kanske tur att man inte fått lönen än, då hade jag nog gjort av med hälften haha. De hade så mycket man vill ha!!!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag var också där i somras och ville stanna i timmar! Finns tydligen en till på 200 kvadrat m med MASSA saker. Undrar också om du kommer ihåg vad butiken heter eller om du sparat hemsideadressen?

    SvaraRadera
  5. Hej Johanna!
    Den butiken där jag handlade ligger på Tivoli, jag vet tyvärr inte vart den andra ligger. Deras adress har du här: http://specialkoebmanden.dk

    Hoppas det hjälper dig något!! :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)