St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 13 april 2011

En underbar händelse!!!

En underbar händelse är att.....



EN SÅN HÄR MASKIN SNART KOMMER BO HOS MIG!!!!!



Det är tack vare ANKARSRUM som är så snälla och sponsrar mig med denna underbara bakmaskin!! Nu ska här bakas för fulla muggar! Och tänk så mycket lättare det kommer att gå med denna maskin. Nu behöver jag aldrig mer stå med en elvisp och få ont i armen. Nu kan jag enkelt och smidigt låta allt blandas i maskinen.
Assistenten kommer ni få läsa mycket mer om i kommande inlägg och ni kommer få se diverse olika bakverk utförda med Assistent!!

Stort Tack till Lena på Ankarsrum som sponsrat mig!





Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

5 kommentarer:

  1. Grattis vännen! Den är du mer än väl värd!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Tina Bergerapril 13, 2011

    Så härligt! Shit vad kul!
    Som vi säger i Norge: "Kos deg masse"! =)

    SvaraRadera
  3. Jippie!!!!
    Det ser vi framemot. ;P

    p.s. du missat väl inte artikeln om mig idag på Hejkalmar.se

    SvaraRadera
  4. Tack vad goa ni är!!! Ska bli sååååååå kul att få hem denna snygga maskin :)

    SvaraRadera
  5. Rose-Marieapril 14, 2011

    Så skönt för dig att slippa stå med elvispen och få ont.Risken är väl att du tycker det är så kul så du glömmer att det finns en stoppknapp på maskinen.Lycka till med din nya "bästis",ser fram emot att få se resultaten här på bloggen.

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)