St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 23 april 2011

Lite inspiration!

Jag brukar ju då och då visa er lite underbara bilder från Pinkcakebox som gör helt fantastiska skapelser. Man kan inte bli annat än förundrad över dessa tårtor och cupcakes de skapar! Den ena är verkligen vackrare än den andra och man känner lätt att man ligger i lä. Men det är kul att titta på och låta sig inspireras!!







Ja vad ska man säga annat än WOW!!!!! Vill ni se mer av deras vackra skapelser så gå in HÄR!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Julia Sandellapril 28, 2011

    Håller med, wow!!! Det är ju inte tårtor, de är konstverk. Väldigt vackra!
    Jag ligger efter på min läsning här efter en vecka utan dator. Längtar å läser på så jag kan komma fram till Hedwigs tårta. Emma säger att den är underbar å jag tror inget annat.
    Kramar

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)