St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 26 juli 2011

Och när man är halvsenil får man låna Inredningsfruns bilder!!!

Ja, som sagt, jag är känd för att vara lite halvsenil och som jag tidigare sa så glömde jag ju att fota själva fikat! Men som tur var så tog Marika, alias Inredningsfrun helt fantastiskt snygga bilder så jag lånar helt enkelt dem istället!!

Vackra koppar från Topiary!



Smultronmacarons!

Nämen, där var ju jag!!!

Tack Marika för de fantastiska bilderna och för den trevliga fikan!
Fler vackra bilder från Marika hittar ni på Ljuvligt-hem och inredning!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)