St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 1 juli 2011

Modellerad Muminfamilj som caketoppers!

Flitens lampa lös verkligen igår. Inte nog med fyra tårtor till ett bröllop men även Muminfamiljen hanns med att göras. Nu är det bara filifjonkarna (heter de så????) som är kvar :). Så här blev de:










Är inte något fan av Mumin men tyckte de blev rätt söta!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

12 kommentarer:

  1. Wow vad fina,du fick verkligen till mumin familjen.Supersöta

    SvaraRadera
  2. Tack!! :) Vad glad jag blir att du tycker det, första gången jag gör mumin :)

    SvaraRadera
  3. Lotta Borgjuli 01, 2011

    Urtjusiga måste jag säga trots att mumintrrollen gör mig rädd. Tycker att de är väldigt obehagliga. Alltid tyckt.

    SvaraRadera
  4. Herregudarnas så fina de är.... Lycka till med allt tårtbak i helgen. Kram Emma.

    SvaraRadera
  5. Anna Håkanssonjuli 01, 2011

    ÅH CARRO ! Du är helt underbar. De är verkligen KANONFINA! Blir alldeles underbara på min tårta :)

    SvaraRadera
  6. Tack Lotta!! De skrämmer mig med ;)

    Emma; tack söta du!! Kram till dig

    Anna; Åh vad roligt att du tycker om dem, då kan jag pusta ut!! De är färdiga för avhämtning när som helst :D

    SvaraRadera
  7. Vilka fina figurer, så lika originalet. Gillar verkligen Lilla Mys uppsyn. Du är så otroligt produktiv och duktig. Så roligt att följa att du tillverkar. Trevlig kväll /Maria

    SvaraRadera
  8. Maria; Tack vad gullig du är :), det blir jag jätteglad av att höra!! Ha en riktigt härlig kväll du med!

    SvaraRadera
  9. Instämmer med föregående talare: De är helt underbara! Woooooow!

    SvaraRadera
  10. Hihi, Tack!!! Jag blev nöjd med dem, trots att jag inte är så förtjust i Mumin, snarare rädd för dem!! :O

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)