St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

söndag 24 juli 2011

Dekorationer i guld, silver och brons!

Imorgon fyller maken år och det ska så klart firas med pompa och ståt. Så nu förbereder jag tårta, minicupcakes och macarons tills imorgon. Färgtemat kommer vara svart, guld, silver och brons. Bordet kommer således dukas med dekorationer på det temat. Jag älskar ju även att duka upp ett vackert bord och denna gången kommer jag göra det lite så där manligt och inte så puttinuttigt som det vanligtvis brukar bli. Man måste ju variera sig lite eller hur?! Bordet kommer dukas medans mannen jobbar för han måste ju få lite av en överraskning. Tårtan kommer göras klar under tiden som han inte är hemma, får bli en hemlis det med :). En liten sneakpeak på dekorationerna  kommer här:






Och här en liten sneakpeak på dekorationerna till bordet:





Imorgon kommer resultatet på dukningen :)



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping