St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 4 juli 2011

Jag har blivit förälskad i en provdocka!

...nämligen denna:

...som finns att köpa på Himlarum.se.

Denna blogg var jag inne och besökte idag och blev helt betagen i alla underbar möbler som den talangfulla ägarinnan gör. Helt otroligt vackra möbler med både känsla och själv. Precis min stil. Just nu önskar jag mer än någonsin att jag ägde ett stort hus att ställa allt i! Eller att jag bodde i en stor våning längst med Seine i Paris *suck*, vad är väl en bal på slottet? MEN, provdockan ska jag nog minsann kunna prångla in någonstans i vår överbelamrade lägenhet ;). För den är såååååååå läcker och jag har alltid velat ha en sådan!!! 

Om ni liksom jag gillar Shabby Chic så tycker jag ni ska ta en titt på HÄR!! Fin blogg och underbar möbler, stor vill-ha-faktor på att det som finns där vill jag lova!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)