St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 10 augusti 2011

Shopping i Camden och intervjuad av Norska Aftenbladet!

Detta har verkligen varit en fullspäckad dag. Vi började dagen med bussfärd över halva London för att sedan gå och se allt roligt på Camden Market. Det fanns MYCKET att se minst sagt! Herre jösses vad stort det var. Massor av marknadsstånd med allt möjligt kul. Annorlunda kläder och väldigt blandade människor, vansinnigt kul att se! Vi har gått där ett antal timmar för att sedan ta en paus och gå på Madame Tussauds. Mötte många kändisar där som vi frotterade oss med ;).

En god drink mitt i allt gående.







Dottern provade solbrillor :O













Godsaker man gärna vill äta!


Inte så mysigt kanske...











Lady Gaga och jag samtalade en stund...














Pratade en stund med Sheryl Cole...








God mat på Camden Market.






För er som ska till London snart så kan jag helt klart rekommendera Camden Market!! Det finns oerhört mycket att se och är kul för barnen med allt krimskrams :).

Nu känner vi oss ganska trötta efter allt gående så det får bli en lite lugnare kväll med god mat och god dryck. Vi märker fortfarande inte av några oroligheter annat än på nyheterna. Vi blev intervjuade av Norges Aftenbladet nätupplagan om oroligheterna som är just nu, så där kan man snart hitta ett litet inslag med oss!
Länken kommer så fort det kommit upp.


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)