St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 12 augusti 2011

Inspiration; tänk vad man kan göra med lite kakor!

Precis hemkommen till hotellet från att ha traskat runt lite planlöst här i Paris, så tänkte jag se vad man kan göra med macarons. Uppenbarligen mycket enligt de bilder jag hittade! Det gav mig massor med ideér om man jag ska testa när jag kommer hem förutom vanliga macarons då ;). Självklart delar jag med mig av det roliga jag hittade ikväll och nu är jag ännu mer sugen på att leta upp varenda litet macaronställe här i Paris. Jag ska fota allt jag kommer över så ni får se vad mycket vackert de gör med macaronsen här :). Men först; lite inspiration:














Visst är de härliga?!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj! Och det här kommer vi i kalmar att få här ;)
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Ååååå vilka söta små hjärtan....och dom vita med svart fyllning, dom gillade jag!!!!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)