St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 3 augusti 2011

Då kom man hem med en ny frisyr!!!!

Japp, idag har det varit "pyssla-om-mig-själv-dagen"! Det är viktigt med sådana dagar också och det är alltför sällan man unnar sig sådana. Men idag unnade jag mig både fotvård och klippning samt färgning. OCH......en ny frisyr!!!!!!! Jag blev med lugg! För första gången i mitt liv!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Oj, vad ovant men riktigt kul att få förändra sig lite :).
Och så klart så visar jag den för er först kära läsare!!


Japp, känner mig lite modig minsann!
Maken och dottern tyckte om det så det var ju bra betyg :)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

6 kommentarer:

  1. TACK Karin :D! Känns kul att göra något annorlunda än samma gamla vanliga!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det var snyggt,du kan vara nöjd:-)

    SvaraRadera
  3. Toksnyggt ju!! Hade behövt ha dej i köket till helgen, kalasdax vilket såklart betyder tårta! Tips på nån lättbakad tårta jag kan slänga ihop? Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer!!! Vad glad jag blir att ni tyckte om det :D. Känner mig lite stolt som äntligen vågade göra något nytt!!

    Sandra; hm, marängtårta är ju alltid gott! Köp färdiga marängbottnar och kör ihop lite grädde, hallon el jordgubbar. Blanda ev med några lager vanlig tårtbotten. Riv ner lite god choklad :). Snabbt och lätt!

    SvaraRadera
  5. Utan tvekan Skitsnyggt..... kram Emma.

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)