St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 13 oktober 2011

En AWARD och fem saker ni inte visste om mig!!





Jag har fått en till AWARD!!! Tredje gången gillt och jag blir så klart superglad!! Denna gången kommer den från Jezzica som driver härliga bloggen filoZophie!!

Det här meddelandet fick jag igår:



Jezzica sa...

Det finns en Award till dig på www.filozophie.bloggplatse.se
Tack för att du förgyller tillvaron för oss som inte kan ;)
Kram
Tack snälla Jezzica för Awarden, jag blir superglad :D!!! Och tack för din fina kommentar!


Med awarden följer också fem frågor som jag nu ska besvara innan jag lämnar vidare en award till fem andra bloggare som jag tycker är väl värda den:


1. När ingen ser eller hör mig....så sjunger jag så det skallar mellan väggarna! Undrar vad mina stackars grannar tror egentligen? De tycker nog att jag behöver lite lugnande *s*!


2. Jag går aldrig hemifrån utan...min plånbok och min mobil. Mitt minne brukar jag tyvärr glömma hemma ganska ofta....


3. Min blogg heter som den gör eftersom....min man tydligen har mycket bättre fantasi än mig!!!


4. Om jag vågade skulle jag...klippa mig kort och färga håret knallrosa!!!


5. Om tio år kommer jag att....ha fått mitt företag att växa så mycket att jag har anställda och får baka tårtor hela dagen lång!


Vilka fem lämnar jag vidare en award till? Jo dessa härliga personer:


Jennie som driver bloggen Skafferiet; för att hon är en fullkomligt underbar och härlig människa som hela tiden jobbar för att göra andra glada. Med sin vackra personlighet och sin värme gör hon mig glad varje dag. Jag är så glad att jag fått äran att lära känna henne!!!


TårtOlga; för att hon gör oerhört vackra och fantasifulla tårtor och för att hennes modelleringar är så galet bra så man tappar hakan!!


Johanna som driver bloggen Kaffekalas; för att hon har en härlig blogg med undebara recept, vackra bilder och härlig inspiration!! Hennes blogg är härligt färgglad och väldigt snygg! I love it!


Sara som driver härliga bloggen Kreativa Frun; för att hon är en väldigt mysig tjej med en härlig och inspirerande blogg! Hon är dessutom en cupcaketok precis som mig :D. Sara är alltid härligt positiv och lyfter andra runt omkring sig. Det behövs fler människor som henne här i världen!


Alexandra som driver bloggen Kärlek på tallrik; för att hon har massor med bra och matnyttiga tips på den vegetariska fronten!! Hon skriver med glimten i ögat och det är roligt att läsa hennes inlägg! Jag älskar när personligheten lyser igenom och man får en glimt av personen bakom bloggen!! Hon får till och med mig att överväga tanken att bli vegetarian ;)


Tack tjejer för underbara bloggar, personligheter och massor av inspiration!!! Jag diggar er :D

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Tack snälla! Vad glad jag blir! Och tack för de fina orden, det värmde verkligen! Ha en underbar dag fina du!! Kraaam!!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)