St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 10 oktober 2011

Detta måste ni bara se!! Snacka om skickligt!

Oj, oj, oj säger jag bara!!! Ibland springer man på sidor där man fastnar totalt. Denna sidan jag kommer visa gör mig så oerhört imponerad. Det finns de som har tålamod till att göra ännu mer detaljrika saker än vad en annan någonsin skulle orka med. Och dessutom är detta så underbart fint att man bara vill ha det! Snacka om att kombinera barndomens kärlek för allt i miniatyr med passionen för bakning. Och helt plötsligt hittade jag dessutom en butiksinteriör som jag bara skulle ge allt för att få ha. Ta er en ordentlig titt på följande bilder mina vänner, en ORDENTLIG TITT! Allt är nämligen i miniatyr, det är ett dockskåp. Allt är gjort för hand och det är så galet skickligt att man tappar andan!!!














Gå in och titta på denna tjejens hemsida, ni kommer tappa hakan!!!
Den hetern "Baking in Miniature"  och den hittar ni HÄR!
Ta er tid och verkligen titta igenom hennes blogg, för den är verkligen värd att tittas på. Det är helt otroligt hur hon kan göra dessa jättepyttepyttiga saker. Själv tänker jag slänga iväg en liten fråga om man får köpa ett av hennes underbara små dockhus. Tänk att ha ett sådant i min kommande tårtbutik!! Där hade ju folk fastnat och stått och tittat i evigheter!




Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)