St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 10 oktober 2011

Cupcakesplaner inför Halloween!

Som jag tidigare nämnt så gillar jag verkligen Halloween. Så därför har jag beställt hem lite roliga saker tills dess så att jag kan göra några läskigt balla cupcakes! Ibland är det ju roligt att få spinna ut rejält på ett tema och det är precis vad jag har tänkt att göra, mohahahahaha ;).
Grejerna har jag förstås beställt från B´skafferi!!





Då skulle man kanske ta och göra någon av dessa coola cupcakes:











Har ni några roliga planer inför Halloween kära läsare? Berätta gärna vad ni ska göra för kul!!!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Det finns så mycket coolt att beställa :) jag har med bullat upp med liknande grejer och tänkt göra cupcakes och cake pops ihop med barnen till halloween . Och så blir det lite halloweendukning och utklädning mm :) lovat min 6 åring att gå trick or treat , så på med peruk mm :)) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja visst gör det!! Det är så roligt när det kommer in massa nya roliga saker, man blir helt till sig :D.
    Vad härligt med lite Halloweenfest och tänk vad roligt för barnen med just det där med Trick or Treat! Jag brukade sminka min dotter varje Halloween så hon såg riktigt läskig ut :). Numera är sånt inte lika kul enligt henne tyvärr så jag får väl ge mig på att sminka maken istället *s*. Kram till dig söta du!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha =) va häftiga!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)