St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 23 februari 2011

Tillverkning av sockerblommor pågår!!!

Kvällens projekt är att stansa ut blommor! Tyvärr kan jag inte baka eftersom Kalmar Vatten AB beslutat sig för att hålla på med vattenrören så här på kvällen :(. Men, då får man hitta annat att göra. Eftersom det är lika bra att bygga upp ett lager av blommor så är det lika bra att sätta igång! Så här ser det ut än så länge:

 Använder de nya Gerberastansarna jag fick igår. Tre olika storlekar så man kan bygga lite.



Här var'e blommor!
Och snart ska de färgas med lite glitter! I löööööv the sparkles :)

2 kommentarer:

  1. Ooo! Jag vill också! Kan vi inte ha date snart!?
    Kram
    Mia

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)