St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 9 februari 2011

Det blev några stycken...

Så här blev slutresultatet! Det blir nog till att baka lite imorgon. Längtar efter att pryda några söta cupcakes med dessa små fina blommor!







Nu mina kära vänner är det dags att hoppa i säng och få sin skönhetssömn. Imorgon kommer jag lägga ut några fler recept. Om ni som läser bloggen har några bra recept som ni vill dela med er av så släng in en kommentar eller maila mig på carolinedouren@hotmail.com. Alla roliga tips är välkomna och om ni går med på det så publicerar jag dem gärna här på bloggen, givetvis med ert namn! Kram på er alla och godnatt :)

1 kommentar:

  1. Oj oj oj!!!!!
    Såååååå fina!!!

    Jag bara måste köpa några cupcakes av dej och bjuda på här (på jobbet) Lisa kommer svimma :))
    Men säg inget högt.....dom får inte veta ;)

    //Kikki

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)