St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 14 februari 2011

Kunde inte fått en bättre present! :)

Tur att jag har en man som känner mig :). Som Alla Hjärtans Dag present fick jag nämligen denna:


Massa roliga recept!!!! Oj vad här ska bakas! Tack älskling, precis vad jag ville ha :)

 Och för ovanlighetens skull så var det mannen som fick vackra blommor!
 Ett hjärta till min darling.
Kan tillägga att han fick lite två stora bitar smörgåstårta också, han fullkomligt älskar det!!! Vägen till mannens hjärta går ju via magen ;)

Hoppas ni alla haft en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt har också den boken och den har väääldigt många fina recept. Kommer ta väldigt lång tid att baka alla dock. :P
    Hoppas att ni har haft en bra alla hjärtans dag.
    Många kramar från mig och Daniel

    SvaraRadera
  2. Ja visst har den! Ska bli kul att pröva några där :). Vi har haft en bra dag, hoppas ni också haft det! Kram på er :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)