St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 23 februari 2011

Lite fler bilder...




5 kommentarer:

  1. Emma Sandellfebruari 23, 2011

    De var supergoda! Tycker att det var vackert med den grå toppingen - den skimrade som silver, väldigt lockande! Duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Tack söta Emma! Kul att ni tyckte om dem! Nästa gång lovar jag att skicka med några så Bea och lilla Hedvig får smaka också! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med, supergoda! Och imorron ska jag få äta en till, yummie! Vad ska jag göra utan dina fina bakverk sen? KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack Sandra! Blir så glad att ni tycker om dem :).
    Jag får helt enkelt skeppa dem till dig eller så får du komma hit och hälsa på så får jag baka till dig :). Kram på dig!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)