St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 3 september 2011

Dagens projekt och "favvis"-skorna!

Idag började jag morgonen med att göra ytterligare ett par av favvisskorna, de små mini-conversen som blivit så populära. Pilligt värre men ack så roliga att göra. Synd bara att man inte kan göra ett par i riktig storlek till sig själv! Har inte ett enda par normala skor kvar då jag tydligen är en mästare på att slita ut dem. Kan kanske bero på att jag sällan är stilla utan alltid springer omkring någonstans. Så för tillfället får jag sno stackars dotterns röda converse som en sista utväg (vet inte om det är hon som har stora fossingar eller jag som har små???)! Med andra ord får det nog faktiskt bli lite skoshopping idag!





Skorna är gjorda i sugarpaste.

För övrigt bjuder dagen på ett experiment med en Rainbow cake som jag visade er i ett tidigare inlägg. Jag är så nyfiken på hur det blir så jag måste ju självklart testa hihi ;). Bilder på hur det går kommer senare under dagen!!
Sen blir det så klart en sväng till något trevligt fik, man måste ju trots allt pausa lite då och då.

Vad ska ni hitta på idag kära läsare?


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)