St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 21 december 2011

Sneakpeak på tårta för den fotbollstokige!

Ja det här är ju helt klart en tårta för den som älskar Kalmar FF. Själv är jag inget fotbollsfan men dagens födelsedagsbarn är det utan tvekan! En liten sneakpeak bjuder jag på så här på morgonkvisten. Hela tårtan får ni så klart se lite senare!!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. wow va duktig du är!! vad använder du för kamera? o bildprgram?
    jag älskar din blogg. detta är min favoritblogg

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är Sabina!!! Jag blir superglad för din fina kommentar :D!!
    Jag har en Nikon D3100, superbra och rolig att jobba med. Jag är dock inte så bra på kameror men tycker det är tokkul att fota och kameran är med för det mesta :). Bildprogram använder jag inget, jag tar bara bilderna och kör in dem direkt i datorn *s*! Kram till dig :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)