St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 13 december 2011

Nu är jag riktigt HEDERLIGT FÖRBANNAD!!!!!!!!!!

För er som inte klarar av fula ord så se till att titta bort för här kommer det snart en hel radda!!! För nu är jag riktigt FÖRBANNAD!

DET HÄR ÄR EN INSPIRATIONSBLOGG.
Den finns till för att inspirera och glädja andra människor. Den finns till för att visa det vackra i världen och runt omkring oss. Inte bara tårtor och bakverk utan även annat fint.

Idag kom det in en OERHÖRT OCH OSEDVANLIGT OTREVLIG KOMMENTAR. Och den gjorde mig riktigt hederligt FÖRBANNAD!!!!!
Någon FEG OCH BEDRÖVLIGT PATETISK människa har uttalat sig om någon i min familj. Någon som är så feg att de dessutom är anonyma.
Du kan ta din kommentar och stoppa den någonstans där solen inte skiner. Jag skiter fullkomligt i om du tycker min blogg är bra. Man skriver inte en sådan ful sak som du gjorde.
DU är INTE VÄLKOMMEN HIT, så var vänlig att avlägsna dig och titta ALDRIG MER PÅ DENNA BLOGG.
Det är en sak att skriva något om mig- men angriper du min familj så är du på extremt hal is. 
Finns det något jag är villig att slåss för så är det min familj.
Jag kommer spåra din Ip-adress för du ska ha klart för dig att alla lämnar spår.

För första gången ska jag vara riktigt otrevlig här på bloggen och detta av ett gott skäl. 
Till dig som skrev kommentaren idag;
DRA SÅ LÅNGT ÅT H********E SOM DET BARA GÅR.

Ta dig en lång titt i spegeln och se efter om du gillar det du ser. Och ta och rannsaka dig själv om du är någon bra person. För jag tvivlar starkt på det.

Från och med NU kommer bloggen återigen vara modererad. Det innebär att INGA sådana kommentarer någonsin kommer synas här. Om du har något att säga om mig eller min familj så var tuff nog att göra det direkt till mig din ynkrygg.
Men det har du väl inte ryggrad nog för eller hur? Eftersom du väljer att vara anonym.

LÅGT!!!!


Av respekt till min familj tänker jag inte skriva vad som stod. Kommentaren är bortplockad. PUNKT!

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

13 kommentarer:

  1. Marie Perssondecember 13, 2011

    Men fy vad tråkigt har ju själv en blogg även om den inte är så jätte aktiv längre. Men jag har typ blivit mordhotad på den. Men din blogg ger ju bara glädje åt alla som vill se.
    Kram på dig Caroline och försök att inte ta åt dig..även om det är svårt. vet hur det är Mia ..Persson

    SvaraRadera
  2. Gött vännen. Bara ge dom. Hade en feg usling för inte så längesen som var ordentligt otrevlig. Och dessutom anonym. Fega jä*la kräk är vad dom är, och mängder med däng ska dom ha. Jag älskar din blogg, och det du gör. Stå på dig!

    Andreas Wennborg
    www.foodges.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Go go girl... ;)

    Vilka idioter det finns... Fega sådana!!!

    Har tyvärr varit med om liknande.. :(

    Tror det tenderar att vara en hel del svensk avundsjuka :(

    SvaraRadera
  4. Nä fy tusan va tråkigt!
    Jag älskar din blogg och hoppas inte dessa idioter ska stoppa dig.

    SvaraRadera
  5. Avundsjuka kallas det.
    Denna blogg är den mest härligaste bakblogg som jag har läst. Mycket inspererande blogg och, jag som ny i denna bakblogg, lär mig super mycket. När det gäller att gå över gränsen om familjen, så tycker jag att du gör helt rätt att skriva om denna anonyma människa, att köra nånstans där pepparn växer.
    Fortsätt de du gör! Du är super duktig :)
    Kram Pia

    Gofika.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Jag häpnar!!! Är rätt ny i bloggland o trodde verkligen inte att sådant förekom...är ledsen för din skull, bra att du reagerar med ilska hoppa att vedebörande got the message...
    Kram Lola

    SvaraRadera
  7. Tack vänner; ni ska veta att era ord betyder MYCKET för mig och de värmer något så enormt!! Jag blir så glad och rörd när jag läser vad ni skriver. Det är tack vare människor som er man vill fortsätta. Ni inspirerar mig!!! Massor av stora och varma kramar till er alla!

    SvaraRadera
  8. USCH så trist! Sånt är verkligen internets baksida! Nu känner inte vi varandra så jätteväl, men jag vet att du är mycket starkare och bättre än dessa människor som uttalar sig illa! USCH PÅ DEM!!!!!!

    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
  9. Men vad tusan. Det är garanterat en person som du känner. Det brukar oftast vara så. Någon som är missunnsam och som vill att du ska må dåligt för att personen själv ska må bättre. Patetiskt!

    Du är fin, go och alldeles alldeles fantastisk på det du gör. Å du vet ju det där med karma. Så fortsätt vara du för du är helt outstanding!

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Men gud var otrevligt =(
    Den som skrev kommentaren ville med all säkerhet ha den reaktionen den fick =(
    Det finns så många idioter på nätet och kan de gömma sig bakom en dator så förvandlas de ryggradslösa, avundsjuka fegisarna till att tro att de är värda att uttrycka sina patetiska tankar...

    Även om det gör ont och är kränkande och ledsamt så ge personen inget mer av din energi! Den ska ju användas till att blogga om dina vackra skapelser!

    Stor kram till dig och din familj

    SvaraRadera
  11. Det är lågt att anonymt ge sig på någon på nätet och ännu lägre att ge sig på någons familjemedlemmar. Tyvärr finns det en del idioter som inte har någon skam i kroppen. Synd bara att personer som inte förtjänar det får lida för det. Hoppas att kräket håller sig borta för gott. Stå bara på dig Carro. Du vet att du har flera som stöttar dig. Massa kramar till dig och familjen. Sandra

    SvaraRadera
  12. oj vad tråkigt,a håller fullständigt med dig.familjen är allt,och förstår att du blev arg,skulle jag också bli.
    finns verkligen människor till allt,vi lever tyvärr i en hemsk värld.Vill säga att vi står bakom dig och den som skrev elakt har brist på liv för man attackerar inte någon så rar familj som din.fy skäms på den personen.
    Bamsekram till dig,nu är det bara ta nya tag och inte låta någon göra dig arg.skit i dem.

    SvaraRadera
  13. Julia Sandelldecember 14, 2011

    Vilket skithuvud!! Man ska aldrig gå till personligt angrepp och då någon dessutom skriver/säger något om ens familj då har man rätt att svära, skälla och dra fram blodhundarna!! För det är ett stort NO NO!
    Du är bäst och allt du skriver väcker känslor hos mig då jag läser. Vare sig du skriver om bak på gång, ngt du läst i en tidning, om din underbara familj...Heja dig!!
    Kramar

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)