St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 7 februari 2012

Sprid lite väldoft i hemmet!

Jag har ju på senare tid blivit lite frälst i doftljus och vanligtvis brukar jag köpa Yankee Candles härliga dofter. Men nu har jag hittat några som doftar ännu godare!!! Ååååååååå, så grymt goda de är! 
VOLUSPA heter de och de finns i flera olika dofter. Visserligen lite dyrare men väldigt dryga och dessutom i oerhört snygg förpackning. Passar utmärkt till alla ytor i hemmet och framför allt om man har lyxen att ha en litet spa (jaja, inte många som har men ändå....). Själv fastnade jag för aprikos och vaniljdoften som var fullkomligt ljuvlig. Så om man har dåligt med idéer inför alla hjärtans dag så är dessa ljus ett bra tips. Det passar både män och kvinnor och vem vill inte ha lite härlig väldoft hemma?!










Ljusen hittar ni på Topiary så klart!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Hej! Doftljus är jag så sugen på, men min sambo tycker att de doftar för mycket. Hur är de här, mild eller stark doft? Ha det bra! Kate

    SvaraRadera
  2. Helt ekologiska så doften är helt ljuvlig men inte påtaglig så det sätter som en smäck ! Man får det man betalar för , om man säger så......

    Kram ÅSA TOPIARY

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)