St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 1 februari 2012

En cupcake i gigantformat tack?

De flesta gillar ju cupcakes men hur många skulle inte gilla en tårta i form av en gigantcupcake? En sådan måste jag så klart testa att göra någon gång, borde inte vara så svårt- eller?
Jag känner tårtprojekten hopa sig och jag nog tvåtusen idéer på vad jag vill göra. Det har ju dessvärre varit lite lugnt på den fronten pga allt annat som hänt i mitt liv på sistone, men jag räknar iskallt med att sätta igång på allvar snart. Ibland måste dock ge lite tid till andra saker än att baka ;). 
Men det kliar i hela mig efter att få sätta igång nu!









Smög in en liten munk mitt bland alla cupcakes, den är ju sååååå söt!

Nå, vilket blir ni sugna på- tårta eller cupcakes? Inte så lätt att bestämma sig va ;)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)