St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 15 februari 2012

En perfekt Alla hjärtans dag!

Ja mina vänner, det var precis vad jag hade igår!!! Den kunde verkligen inte varit bättre. Jag fick vackra blommor och choklad av min älskade dotter och på kvällen avnjöt vi tillsammans med den där speciella personen, en fyrarätters middag på Bremersons Matupplevelser i Saluhallen. God mat, god dricka och bästa sällskapet gjorde kvällen alldeles perfekt. Mätta nöjda och glada traskade vi sedan hemåt i snöfallet medan jag efter lite vin fnittrade mig fram genom snön...eller ja....jag fnittrade mig snarare genom hela kvällen! Och oj vad jag behövde en sådan kväll! 
Vissa dagar blir bara så där underbart perfekta och både jag, dottern och den där speciella personen kände oss alldeles varma i hjärtat! 
Tänk vad lite kärlek kan göra!!!

Vackra blommor till mig från dottern!


Den där speciella personen bjöd på härlig middag med massor av god mat och underbar stämning!

Dottern fick av den där speciella personen ett vackert armband med de finaste orden skrivna. Gissa om hon blev glad!!!!

Jag hade sedan innan detta vackra hänge med orden Perfekt Match som jag fick i julklapp...

...och nu fick jag de för oss symboliska orden "you had med at hello". Lite halvcheesey har vi kommit fram till men det stämmer så oerhört väl eftersom det började med just ordet "hej...". Ibland stämmer de där filmfraserna ruskigt väl överens med verkligheten!!

Själv uppvaktade jag mina kära med lite smått och gott, för vem behöver inte det?! Det blev lite parfym, godis, en vacker lampa (jaja, kanske inte en så typiskt alla hjärtans dag present, men det var faktiskt en lampa i romantisk stil!!!) och lite annat trevligt :)

Hoppas ni alla hade en lika härlig dag och att ni fick massor av kärlek! Det är ni verkligen värda :)





Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)