St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 5 januari 2012

Bröllopsplaner, glitter och glamour!!

Nej, det är INTE jag som ska gifta mig! Men min underbara vän Mia ska göra det i sommar! Och det ska bli galet kul att få se min vackra vän avlägga sina löften till sin älskade Mattias. 
Mia och jag har under kvällen suttit och pratat dessertbord och tårta och det fullkomligt flödar av idéer hos oss båda, så pass mycket att vi har väldigt svårt att komma fram till hur allt egentligen ska se ut. Men det börjar nog ta form sakta med säkert. Och det är ju verkligen underbart detta med bröllop! Kan man bli annat än glad när man får vara med på ett sådant härligt event? Att se all kärlek och glädje som kan rymmas hos två människor som älskar varandra är ju fullkomligt MAGISKT!

Men nu till själva poängen med inlägget; både Mia och jag är tokförtjusta i guld, glitter och en liten touch av glamour. Så självklart har jag suttit och googlat efter inspiration och jag hittade dessa oerhört söta cupcakes på just det temat! Så Mia- this is for you my dear!!!









Och Mia; jag vet att du med största säkerhet kommer gå igång på det där med draken som är på den ena cupcaken....men NEJ jag tänker INTE pilla ihop den! Eller ok...kanske...eller...jaja, bara för att jag älskar dig min "syster"!

I löööööööööööv sparkles and glitter and gold!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Vilket dessertbord det kommer bli!! ;-) Tror folk kommer skippa middagen o bara äta dessert hihi

    Ps. Har hon fotograf klart? :) ds.

    Förresten jag mailar i helgen om nästa tårta vi ska beställa... förbered dig på DISCO tema.. helst discoboll enligt blivande 4åringen ;-)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)