St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 17 maj 2011

Underbara, fräcka, vackra, coola smycken från Sinners and Saviours!

Idag har det varit fullt upp då jag läst färdigt Livsmedelshygienkursen samt gått en brandutbildning OCH jobbat! Därför bidde det inte något bakande idag, kändes som att jag gjort tillräckligt ändå. Istället tänkte jag  visa er några smycken från en oerhört häftig och duktig tjej som gör så mycket läckert att man trillar baklänges! Och inte nog med att hon gör de läckraste av smycken, hon har dessutom en väldigt inspirationsrik blogg där jag ofta är inne och tittar.

 Anna-som driver bloggen och tillverkar smyckena- har den mest fantastiska förmågan att lyckas hitta allt som är unikt och annorlunda och det är med spänning jag läser varje nytt inlägg. Och jag vet ju definitivt vart jag kommer vända mig för makens nästa födelsedagspresent ;) (hoppas han inte läser detta inlägg nu då för då avslöjas det ju...). Bjuder er på lite bilder på några av Sinners and Saviours fantastiska smycken:











Stor VILL-HA-FAKTOR på dessa underbara smycken!!!!

För fler häftiga smycken från Sinners and Saviours klicka HÄR! För att komma till Annas häftiga blogg; klicka HÄR! Denna inspirationskälla vill ni inte missa!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Hihi..tack gulliga du! =)

    SvaraRadera
  2. thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)