St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 15 juni 2012

Varje avslutning värd att firas med cupcakes!!!

Ja kära vänner, idag slutar min lilla stora tjej sjunde klass!!! Vart tog tiden vägen undrar jag med en suck...
Nyss började hon ju ettan!
Varje år har jag firat min "lilla skrutt" när hon har avslutning och idag var inget undantag. Klart man ska fira sommarlovets start och vad bättre än att fira med goda cupcakes?! 
Så idag fick det bli specialgjorda cupcakes bara till dottern. För hon är mitt lilla underbara underverk och jag är GALET STOLT över henne!!!
Grattis till avslutningen lilla älskade Bella. Hoppas ditt sommarlov blir alldeles underbart!















PS; Amelias tårttävling pågår fortfarande och jag är en av finalisterna. Lägg gärna en röst på mitt bidrag nr 4 så blir jag tokglad!!! Rösta gör du HÄR!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Helt underbart vackra vännen!
    Hoppas ni får en fantastisk sommar och att du vinner amelias tårttävling med din vackra tårta! Det är du sannerligen värd! Många kramar, Sara

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)