St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 25 juni 2012

Ett stort TACK, ett litet reportage och några ord om bloggare!

Ja kära vänner, det blev ingen vinst i Amelias tävling tyvärr. MEN, jag vill passa på att TACKA er alla underbara människor som röstat på mitt bidrag samt givit mig glada hejarrop, peppningar och fantastiskt fina kommentarer!!! Ni är alla helt fantastiska och jag vill krama er alla. Jag känner mig ändå på många sätt som en vinnare genom ert stöd och ni ska veta att det betyder OERHÖRT MYCKET för mig. Ni ger mig så mycket, framför allt viljan att hela tiden sträva framåt och lära mig mer.
Så Tack, tack och återigen TACK!!! 

Tidningen Östran gjorde ett litet reportage om mig idag vilket var väldigt trevligt att se :)


Vill du läsa mer så hittar du artikeln HÄR!


PS;Tydligen så hade antalet "gillar" inget att göra med antalet röster vilket kändes tämligen snopet. Så även om jag hade flest gillarmarkeringar av alla bidrag så visade det absolut ingenting vad gällande ställningen. 
Oklara tävlingsregler har gjort att många inte insett hur de skulle rösta vilket jag också informerat Amelia om. Inte mycket att göra åt nu tyvärr. Jag kan däremot säga att jag inte kommer att delta i fler tävlingar, lusten att vara med försvann när man dessutom blir nedskriven av en medtävlare för att man är en sk bloggare.
Jag skulle faktiskt tro att alla vi som bloggar fortfarande har samma passion och kärlek för det vi gör som någon annan. Känns väldigt tråkigt att läsa sådant! 
Själv vill jag säga att jag träffat många underbara människor tack vare just bloggandet och fått mycket hjälp och inspiration från dem. Det finns många varma människor inom denna världen och det är en ära att få ha lärt känna dem. 
Det är alla människor som jobbar hårt och strävar efter att nå sina mål. De är galet duktiga, härliga, skickliga och jag känner en enorm respekt för dem alla och i min värld är de alla värda en 1a plats!!!

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Så snopet, tyckte väl att det var lite otydligt vem som ledde. Dåligt av Amelia att inte styra upp det lite bättre. Vi tycker alla att du var värd att vinna och precis som du sa, bloggandet ger en så mycket tillbaka, tar passionen för skapandet till nya nivåer och både pushar och utmanar oss hela tiden, det är det som gör oss bättre. I min värld är du vinnare ändå, och jag är glad att du bloggar, annars hade ju aldrig du & jag träffats i riktiga livet! :-) Ska upp till Öland igen i augusti, fikar gärna om du har tid. Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Mycket bra skrivet! tråkigt att du inte vann, hade hoppats på en vinst för dig :( tråkigt med ragga-röster-tävlingar, men tror aldrig att företag kommer sluta lägga upp tävlingar på det sättet, företagen får ju så otroligt mycket gratisreklam på det sättet.

    SvaraRadera
  3. Så synd att du inte vann! Tycker din tårta var underbar, men det är de flesta av dina skapelser ;) Jag drömmer om att bli så duktig som du är!

    Det är väl inget fel i att vara bloggare, man är ju samma person ändå. Och du verkar vara en väldigt snäll och ödmjuk tjej tycker jag!!

    Kram

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)