St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 30 april 2012

Valborgsgottis!

Ja det blev inte mycket till eld denna Valborg för min del, men det blev en väldigt trevlig kväll hos föräldrarna istället! Och eftersom de var så snälla att bjuda på middag så tog jag självklart med mig desserten :). Viljan och glädjen med att baka börjar så långsamt komma tillbaka och idag var jag till och med riktigt sugen på att baka. Så det fick bli något enkelt men oerhört gott; Kladdkakecupcakes med skogsbärsmousse! Tokgott utan tvekan och ganska snabbt att göra. Dottern blev i sedvanlig ordning väldigt glad när hon hittade godsaker i kylen och det kommer säkert slinka ner både en och två där minsann :).
Hoppas ni haft en härlig Valborg och att solen lyst även på er denna dag. Visst är det underbart och efterlängtat med vår nu?!









"Vintern rasar".....ladidadai.....eh hur var det nu den gick????
Åh vad det är underbart med VÅR!!!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga upp receptet? För de där både lät och såg ruskigt goda ut :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)